Hemde çok kötü gaz yapıyor ya gaz damlalarını bırakıp sadece dvit vermeye karar verdim gaz damlasını bıraktıktan sonra daha rahat çıkarıyordu ama 2 gündür d viti de vermeyi unutmuştum bugün verdim yarım saat sonra yine fena gazlandı var mu bunu yaşayan oysaki içinde zeytinyağ var diye biliyorum