Annelerim kızım için dün akşam dahil olmak üzere uyku eğitimine başladık uyuyana kadar yanındayım ağlaması çoğaldığında kucağıma alıp sakinleştirme imkanım var onunla sürekli konuşuyorum ve uyuduğunda odadan çıkıyorum ama kızım hep meme de uyuyan bir bebekti birde bugün gündüz uykusunda çok direndi çok üzüldüm bana kızar mı aramızda ki bağ zedelenir mi küser mi diye düşünüp duruyorum bu şekilde eğitim veren oldu mu çocuğunuz kaç güm sonra alıştı ve şuan nasıl gidiyor biraz iyi şeyler duymaya ihtiyacım var 🥹