Benim de oğlumda aynı sorun var 1 ay 21 günlük oğlum bugün kontrole gittik kilo alımının fazla olduğunu söyledi mama takviyesi de yapıyordum sürekli ıkınıyordu ve leke şeklindeydi kakası 3 4 günde 1 yapıyordu çok beslemişsin azalt dedi fazla geliyor sindiremiyormuş galiba en azından mamayı kesmeyi denicem belki yardımcı olur size de