Benim bebeğimde bazen ilk zamandan beri 10-15 dakika emerdi ama gün için genelde akşam saatlerinde saatlerce emer 10 tane falan çişli bez çıkarir rahat ve o ay 1 kilo 360 gram almıştı şimdi 40 günlük olduk ve emzirme sürem kısalti 5-10 dakika emiyor uyuyor bazen ne yapsam uyanmiyor ama akşam saatlerinde uzun emiyor 🙏 bende doymuyor diye düşünüyorum 🙏