Esraarif
Sabret diyenler bana hep saçmalıyormuş gibi gelirdi ama ne kadar da doğruymuş. Bende 2 ay önce aynı durumdaydım ama gördüm ki zamanla herşey düzene giriyor ve daha keyifli bir hal almaya başlıyor. Daha çok küçük. Gerçekten de durumu kabullenip, zamana bırakıp geçeceğini bilmek ve sabretmek gerek. Bu zamanlar böyle ama inanın geçiyor.