Seymmaa 3 aylıkken bebeğimden uyku düzeni ve güzel uykular beklediğim için pişmanım ben ☺️ çünkü gazları oluyor hala dünyaya alışmak için çok küçük oluyorlar kısa uykular , düzensizlikler çok normal tabiki bir rutin oluşturmaya çalışın o bu şekilde bi süre sonra alışacaktır saatlerine vs ama kendinizi üzmeyin, uykusuzluk yorgunluk zor ama gaz sancıları vs geçince daha güzel uyumaya başlıyorlar, tabi diş atak derken yine bozulabiliyor düzen, ama 3ay düzen için çok küçük benim fikrim ❤️