Merhaba güzel annelerim. Oğluma bot almak istiyorum aslında vicco da buldum 1000 tl çok da güzel oldu amma velakin eşim çok pahalı ne gerek var almaya başka ayakkabıcı mı yok diyerek hevesimi kursağımda bıraktı. Bende sizlere sormaya karar verdim. E bebek,flo,Boyner bu mağazalardan hiç bebek ayakkabısı aldınız mı? Memnun kaldınız mı? Görsel olarak da paylaşırsanız çok sevinirim. Oğlum 17 aylık bu arada. İlk adım ayakkabısını vicco’dan almıştım 350’tl ye haziran ayında,botları pahalı evet biliyorum ama sonuçta çocuk giyecek. Ayak önemli sonuç olarak.