Azram3523 Bebeğim 2 aylık son bi kaç gündür hem ağlarken sesi kısık çatallı çıkıyor hemde kakasını yaparken inanılmaz zorlanıyor cok ağlıyor acaba ondan mı sesi kısıldı yoksa baska bir sey mi daha önce böyle şeyler yasayanlar yazarsa cok sevinirim