Shrgzr Merhabalar bebeğim 3ay 1günlük.kendisi elleriyle yüzüne dokunup uykusunda kendisini uyandırıyor. Geceleri su an yarım kundak yapıyorum ama yakın zaman da onu da yapamayacağım gündüzleri problem değil yarım yarım uyuyor ama geceleri zor oluyor. sizlerde de oldu mu bu durum ve ne zaman geçti 🙄
2_erkekannesi Shrgzr Benimde oğlum da aynı geceleri kundak yapyorum açmak için kendini uyandırıyor ellerini çıkartıyorum bu sefer yüzüne dokuna dokuma uyandırıyor kendini ne yapacağımı bilemedim haftalardır böyle uyku yok artk geceleri 🥱😕
birinsan14 Shrgzr büyüdükçe kundak yapamıyoruz ama bu kendini eliyle uyandırmalaeı da azalıyor merak etmeyin. Dönmeye başlayınca aman kundka yapmayın
mehsima Merhaba benim kızım aynı şekilde hatta geceleri uyanıp sıçrıyor ,korkuyor. Yarım kundak yaptığım günler daha rahat oluyor. Şu an 3 ay 22 günlüğüz zor olsa da hâlâ yarım kundak yapmaya çalışıyorum
Shrgzr mehsima ahhh ahh ne zaman geçecek acaba 🥺 bizimki gece emmeye uyandığı zaman kendisini sıkıyor yarım kundaktan da çıkarmak zorunda kalıyorum sonra sürekli 1,5 saatte bir uyanıyor 😔