direnim_ iki_prens_annesi kiradayım sadece eşim çalışıyor bir mal varlığımız yok eşimin sigortası var bizde yararlanabilir miyiz acaba
Poyrazinorhaninannesi33 iki_prens_annesi arkadaslar ben sosyal yardim aliyorum yalniz basvurdugum da dogalgazim yoktu o yuzden dogalgazim yok demistim ev sahibim bu sene dogalgaz baglatti nasil yardim basvurusu yapacam acaba bilginiz varmi ?
iki_prens_annesi Girlsmoms e dewlette oluyo canım sosyal yardım başvuru formu doldur oradan sonuç çıkar bı sure takip eder cvp gelir duruma göre
iki_prens_annesi Queen_Mommm duruma göre hemen herkes aliyo ihtiyacın var ise baswur umarım çıkar sizede
iki_prens_annesi 2bebislianne_ e dewlette gir sosyal yardım başvuru formu doldur oradan sonuç çıkar bı kaç gün veya hafta içinde
cucekusum_ Çok başvurdum bize verilmedi çevremde ihtiyacı olmayan çoğu kişi ye ilk başvuruda verildi anlamadim 🤷
iki_prens_annesi direnim_ bnde aynen siz gibiyim baswur canım inşallah çıkar ama bizim sigorta mız yok tabi
Tombikdonerartikcokpahali iki_prens_annesi PTT kurum aktarma da gözükmüyor benim. Sadece ödemeniz hazırdır yazıyor. Oraya geçmemiş ama
iki_prens_annesi Tombikdonerartikcokpahali bnde giremyrm PTT ödeme kurumlarına ama sosyal yardım sayfasında gördüm kiminin ayin 10 ödemeler aktarılacak yazılmış
iki_prens_annesi Poyrazinorhaninannesi33 bildgm kadariyla doğalgaz yardımı kalktı sadece elektrk fatura ödeme yardımı var