Merhaba anneler
14 aydır emziren bir anneyim
Hamilelik lekelerim kaldı ve cilt bakım ürünlerimde aha ve bha kırmızı peeling im var yeniden başlamak istiyorum fakat internette yapılmış bir test olmadığını zararlı olmadığını ama kullanılmaması gerektiği yazıyor . Lekelerden müzdaribim sizler neler yaptınız bu ürünü doktoruna sorup kullanan var mı ya da başka kullandığı bir şey