Bugleminannesi28 Merhaba bu ay çok benzer şeyler yaşadım, doktora gittim spiral yerinde duruyor, gebelik de yok. Sizde de aksi bir durum olduğunu düşünmüyorum, bu aralar ek bir korunma yöntemi ile devam ederek en kıza zamanda muayene olun derim.
Gebelik sanmıyorum, akıntıya gelene kadaaar daha başka belirtiler verirdi.
Bu arada kayma için dehşet ağrılar yaşamanız gerekmiyor. Bazen hissedilmiyormuş bile..