Kızlar merhaba
Ağustosta spiral taktırdım eylül ve ekimde adet günümden bi iki gün önce adet oldum ama bu ay 3 4 gün gecikti spiral düzensizlik yapar mı başına böyle bişey gelen var mı. Korkuyorum hamileysem diye test de yaptım negatif çıktı ama hiç Adet belirtisi yok. Spiralden sonra hep çok ağrım oldu iki adetimde de ay nolur gecikme olabilir diyin 🥲🙁