Kızlar 15 ay 17 günlük kızım hamile olduğumdan dolayı memeden kesiyoruz bu gün 5. Gün , ilk 2 gece iyiydi sonra kalkıp mama diye ağlamaya başladı formül mama süt devam sütü hepsini denedik hiç birini içmedi avent biberonu var ağzına almıyor biberonu gördükçe sinirleniyor ama mama diye çok ağlıyor ve kalkıp çorba verdim içti sonra uyudu , hangi biberonu alacağım farklı alsam tutar mı ne yapacağım bilmiyorum aşırı üzgün ve uykusuzum , akşam yatırmadan güzel yediriyorum tutsun diye ama tutmuyor demek ki ne yapacağım inanın çok çaresizim