Bugün başlıyorum .dogum kilomdan beş kilom kaldı . Aşırı saldım bu ara. Bir ay diyet yapıp bırakıyorum malesef ama o bile bana çok iyi geldi .yoldaşım olur musun ?🫶
Güne büyük bardak su ile başladım .suan kahvemi içiyorum 12 gibi haşlanmış yumurta bir dilim tam buğday ekmeği yeşillik domates zeytin yiyiecegım ara öğün salatalık akşam da beş köfte ekmek yok yoğurt ve salata yatmadan da yeşil çay ve limon suyu(limonu sabah suyla içemiyorum tansiyonumu düşürüyor .gece içip yatınca ödem götürmeye yardımcı oluyor. Çok acıkırsam salatalık yıyorum)
Yolumuz açık olsun 💐💓