Canım kullanmadan öğrenemezsin kendine güven. Ben ehliyeti aldım 3 sene hiç kullanmadım. Sonra bi cesaret kenarda üç beş birikim vardı eski model bi araba aldım manuel. Bir iki kere arkadaşımdan göstermesini rica ettim. Sonra arabaya bindim dur kalk dur kalk yaptım sürekli çünkü benim için en önemli olan ilk başta debriyajdı kalkışlardı. Ona alıştıktan sonra tek başıma ilk mahalle aralarında gezdim. Sonra trafik yokken boş yollarda gezdim. Sonra atıldım trafiğe. Eski araba aldım ki vurursam kırarsam bozarsam içim acımasın. Önce kendine güven cesaretli ol. Süre süre öğreneceksin. Başta panik olursun stop edersin kornaya basarlar hiç umursama olacak onlar. Kimse anasının karnında şöför olarak doğmuyor. 😇 valla araba kullanmayı çok seviyorum. En çok da Manuel’i. Ben de direksiyon eğitimi mi versem hem para kazanırım 🤣🤣🤣❤️