Kaderrrrr eğer karnındaki bebeğin gelişimi tehlike altında değilse, düşük tehlikesi yoksa, gelişimi geriden gelmiyorsa emzirebilirsin. Hatta hamileliğinin 5.ayından itibaren sütün kolostruma dönüşür şu an emen bebeğin bol bol kolostrum almış olur çok faydalı. Bu şekilde iki bebeği emzirmeye tandem deniyor. Araştırabilirsin. Doktorun sana emzirme diyebilir genelde emzirme dostu doktor bulmak çok zor. Bunun kararını sen vereceksin. Ama bebeği zehirler bebek gelişemez falan bunlar eski bilgi. Artık geçerli değil. Bir çok anne hamileyken emziriyor bebeği doğunca da iki çocuğunu birden emziriyor.