Her fırsatta isirriyor mikrop yuvası silsemde yine de telefon benim için çok pis bir şeydir her yere değiyor ellerimiz kirli olsa bilr illaki elimizde . Ben tuvalette telefonla oynayan bir insanım bu arada seviyorum yani napim 😃 bugün almis isiriyor yaliyor okdr korkuyorumki mikrop kapar diye illaki tlfnu istiyo yada kumandayı ısırcak yani napcam bilmiyorum