Eflin_n Aynı sorun için geldim belki yazan olmuştur diye biz de ayın 6sında rotarix ilk dozu olduk aynı zamanda bexero ve nimenrix ilk dozları da olduk. Aşılar ağır mı geldi nee 😪 Bugün doktora götürücegim sanırım … Kakasını 1 defa yapıyor ogunden beri günde ishal degildi aksine surekli gaz cikarmaya calisiyor sanki kabiz gibi ve ne emiyor dogru durust mamayi komple reddediyor .😖 Napacagimi sasirdim son çare doktora goturecegim . Basına gelen varsa yorum yazarsa cok sevinirim