Arkadaşlar bebeğim 2 ay 19 günlük. Ve aşırı ağlıyor. Önceden ağladığında meme verince hemen susar uykuya dalardi ama şimdi meme reddi yaşıyoruz. Ve çok özenle besleyip temizlememe rağmen sık sık pişiyor popo arası. Ve sivilce tarzında bir pişik . Bu durumda öneriniz nedir? Her yolu denedim emmesi için ama asla olmuyor. En son yatağa uzatıp ağzına tuttum 15 saniye falan emer gibi yaptı bıraktı . Çok üzülüyorum. Kolikti ama eskiye göre çok çok hafifledi gazı. Hem düzenli kakasini yapmaya başladı hemde bende elimden geldiğince çıkartıyorum. Artık gücüm kalmadı. Geceleri güzel uyuyan çocuğum 4 den sonra asla uyumuyor