Kızlar selam 3 gün doğum kontrol hapını içemedim tekrar kaldığım yerden içsem bi sorun olur mu veya napmam gerekir , bi de dün belimi çiğnettim 😂😂 kahverengi akıntım var şu an anlamadım haptan kaynaklı mı ki bazı yerlerde gebelik yerleşme kanaması diyor kafam karıştı yardımcı olur musunuz 🤷♀️🤷♀️