Hefnan bankacınızla konuşun onlar yönlendiriyor. Sistemde en az 10 yıl kalman gerekiyor, devlet katkısının tamamını alabilmek için 65 yaşa gelmen gerek. Ya katkının bir kısmında vazgeçeceksin ya da bekleyeceksin. Onun yerine 50li yaşlarda bir büyüğe yaptırmak daha mantıklı.
Ha bilmiyorum belki anneniz gidiip bu para benim diyip paraya konabiliyordur, bizimkilerle böyle bir riskim olmadığından ben umursamadım bu durumu