Kızlar dün elime gittim 10 gün önce doğum yaptı bebeğinin altını değişiyordu o ara benim işaret parmağıma değdi hemen ıslak mendille sildim .Bebek ile ilgilendiğimiz için kıyafet falan sezeryan oldu bu arada hala ağrısı var o nedenle yardımcı olmak istedim daha sonra eşim çağırdı beni öyle aklımdan çıktı şuan aklıma geldi yarım saat geçmeden oğluma üzüm yıkadım verdim sürekli el yıkıyorum zaten ama ellerimi yıkamayi unutmak benim için ölüm gibi bir şey panikatak tuttu banyoya girdim daha sonra kimse anlamasın diye .Oğluma bir şey olur mu ? Mikrop kapar mi?