Kızım 16 aylık. 8 9 aylıkken kalça ameliyatı oldu, kalça çıkığı vardı doğuşdan. 8 9 aylığa kadar engellemedi bacakların üstüne basamadı ve çıkık olan kalçası diğer bacağa göre kısaydı. Bacak boyları eşit değildi yani çıkık olduğu için. 3 ay alçıda kaldı iki bacağı da. Alçıdan çıkınca bacağını hissetmiyordu bile hala ayrık duruyordu 1 aya yakın bi zaman sonra bacaklarını tam anlamıyla kullanmaya başladı. 1 yaşın da alçısı çıktı. Sonrası 3 ay da gece olucak şekil de bi alet kullandık. Kalçası düzeldi bacak boyları eşit. Ama kızın Şuan sadece popo üstü emekliyor hatta popo üstü koşuyor.. bi kaç gündür de dizlerin üstüne durmaya başladı. Ama hâlâ dik ayakta duramıyor. Korkuyorum mu anlamadım. Ben tutmaya çalışıyorum durmuyor kırıyor dizlerini. Dizlerim elimle tutunca ayakta koltuğa yaslanmış bi şekil de tutuyorum basabilsin diye. Ortopedi doktoruyla doğumdan beri takipliyiz zaten çıkık olduğu için. Ona sorduğum da çocuklar geç yürüyebilir dedi. Yürümeyen çocukları nörolojiye yönlendiriyoruz dedi. Ameliyat da olduğu için çok acele etmemeye çalışıyorum. Çünkü bi kaç ay önce bacağını hissetmiyordu bile. Sizce ne kadar süre beklemeliyim? Nöroloji doktoru neye bakıyor?