melegininannesi38 yanlış yapıyorsun o zaman , emiyorsa neden dert ediyosun ki kendine emzir gitsin daha sık emzir süt emerek gelen bir şey zaten bebeğim bir tercih yapmış de onun tercihine saygı duy ☺️keşke benimkide emse de mamaya hiç bulaşmasam bak bebisin biberonu memeyi emmek için de reddetmiş olabilir bu beslenme reddi olmaz benimki her şeyi reddediyor memeyi de mamayı da senin bebeğin memeyi hala istiyorsa bol bol emzir lütfen sütüne güven süt kendine güven ile su ile ve bebisi bol bol emzirmekle çoğalan bir şey , benim oğlum sadece gece emiyor gece ben yetmedi süt diye biberon vermiyorum vermemde almıyor gerçi yani kısacası lütfen arkana yaslan emzir , bir de su var eğer bebeğin emiyorsa aktif bir şekilde eds denilen bir yöntem var mamayı memeden veriyorsun mamayı vermek istiyorsan da mesela sağ göğsünü emerken borucu ordan sokarsin bebiş mamayı yemiş olur daha iyi olur hem