gzdaybk Kızlar bebeğim yeni 5aylık oldu bir haftadır gece yarısı uykusunu almış bir şekilde uyanıyor ağlamıyor 1.5 saat oynuyoruz geri uyuyor atak haftasına bağladım ama hâlâ geçmedi böyle olan varmı ne yapabilirim
gzdaybk Normal öyleyse ben bi sıkıntısı varda ondan uyanıyor sandım gündüz uykusu 4du 3cektim gene aynı