Kızlar çok şükür bebeğim doğduğu günden itibaren emziriyorum 20 günlük daha 3 4 kere çok uykusuz kaldığım için mama verdim sadece bazen de gündüzden sağıp veriyorum bazen emerken ağlıyor süt akışı Fazla sanırım ne yapmalıyım biberona mı alıştı sizce sağıp veriyorum aç kalmasın diye