ebrualp Sevgili anneler hic usutmuyorum evimiz sıcacık. Dısarı zaten çıkamıyorum e gaz yapa ak seyler zaten yemiyorum peki bende neden bu kadar gaz var? Dogal olarak bebege de geciyor sabaha kadar kıvranıp aglıyor cocugum🙄🤔
Kereminannesiii ebrualp aynı durumdayım hiç bu kadar gazım olduğunu bilmem su içsem gaz yapıyor sanki 🤷🏼♀️
Feminel ebrualp aynı sorun bende de var hiç üşütmediğim halde gaz sorunum var benimki biraz stresten diye düşünüyorum en son çare doktor onu dedi
Bsekvnz Bende ayni durumdayim sezeryan ile 5 ay once dogum yaptım hayatımda gaz problemi yaşamadım halde bazen bazı geceler bebeğimle benimde Karnım ağrıyor gazdan 🙄
ebrualp Bsekvnz ben normal dogum yaptım yaklaşık 4 ay oldu Bı hafta hem bende hem bebegımde delı gbı gaz vardı. ABLAM ıkı hafta once sezeryan yaptı sadece ilk gun gaz problemi oldu smdı ben anlayamıyorum sanırım bunye ile alakalı
Bahar35 Valla benimde oyle kizlar sezeryan oldum bndev4 ay once karnim acayip gurulduo gaz ise cabası .usutmuyorum eminim ama yinede gazliyimmm cok