Herkese merhaba. Ben doğum yaptıktan sonra göğüslerim yara olunca hastanedeki hemşire önermişti ve demişti ki bunu temizlemene gerek yok. Bebeklerin ağız içi yaralarına da kullanılan bir krem. O yüzden emerken ağzına gitmesi sıkıntı değil demişti. Başka bir terde okudum temizlemek silmek gerekiyormuş. Kullananlar nasıl yapıyorsunuz? Emzirmeden önce kremi siluyormusunuz göğsünüzden