Lugnos01 Merhaba kızlar benim bebeğim emmiyor 6 aylık olucak sağarak veriyorum bazen mama takviyesi. Ana kucağına koyup oyuncak veriyorum gündüz uykuları ne yapsam düzneli olmadı kendi kendine de uyutmaya alıştırdım ama uzun çok nadir uyuyor o yüzden genelde uyanıkken sağıyorum sizler sağarken bebeklerinizi nasıl oyalıyorsunuz gelenim gidenim yok genelde tek başımayım artık ana kucağında sıkılıyor doğal olarak ama yuvarlanmaya başladı yere koyunca sağamıyorum kapıya kadar gidiyor yuvalaranak. Bu duruma çok üzülüyorum sanki en keyifli anlarıyla ilgilenemiyorum sağım yapmak zorunda kalıyorum artık ana kucağında da oyalanmayacak emekleye başladığında nasıl sağıcam bilemiyorum üzülüyorum sağmak beni çok yıprattı
fdmysra Lugnos01 ikinci cocugumda tutmadı göğsümü ilkide tutmadı o kadar cabaladımki emmesi için sagip verdim 2 ay sonra kesildi😔ikinci cocugumda 40 gunluk emmiyor tutmuyor bir türlü sağıp veriyorm çok zor
Dilannn1334 Lugnos01 şarjlı pompa alabilirsiniz fişe takılı olmak zorunda kalmazsınız kıyafetin içine giyiliyor normal hayatınıza devam ederken sağımını da yapıyor imkanınız varsa alın
hanimefendi Silikon uç işe deneseniz acaba memenizi tutar mı ? Bebeğim 3 aylık , 2 -2.5 ay kadar hem meme hem mama hem sağma yaptım, gerçekten çok zor. Keyifli sağlıklı büyütmeler dilerim.
Lugnos01 Dilannn1334 sağım olayına çok para harcadım ya sütüm çok uzun süre devam etmezse diye o kadar büyük bi bütce ayırmaktan korkuyorum artık