Kızlar kızım 14 aylık ilk dogdugunda sleepy kullandim sonrasında molfixe gectim memnundum fakat 1 haftadir asiri sizdiriyor küçük de gelmiyor kizim en son 8.900 du kilosu 5 numara kullaniyorum cok fazla su iciyor sık da degistiriyorum ama cok sizdiriyor bugun sleepy aldim pisik yapti 2 saatte molfixi seviyorum külot bezini kullanip memnun kalan varmi yardimci olursaniz cok sevinirim 6 numara alsam asiri buyuk olurmu