Tsa Kızlar almak istiyorum ama tek kat mı çift kat mı karar veremedim. Malum pahalıda ama daha kış gelmeden ikinci grip oluşu oğlumun terleyip soğuyor diye düşünüyorum 🤦♀️
Noname21 Tsa bir yasındayken almıştım ilk şimdi dört yaşında evet ben memnunum yün olduğu için terletmiyor üşütmüyor Piyasa saki diğer uyku tulumları lcw falan polyester
Tsa Noname21 bende e bebekten aldım 1 tog ama çok terliyor buz gibi oluyor sonra. Eviniz kaç derece arasında acaba
Tsa Noname21 ya bi kaç gündür kullanıyorum evde 23_24 derece ama üşüyor sanki göğsü soğuk oluyor içini daha mı kalın giydirmem lazım acaba
Noname21 Tsa terleyip soğuyor olabilir mi uyandığında sıcacıkmolıyordu kızım tulumunuz çift katlı yün tulum mu
Tsa Oaoa evet kullanıyorum ama fiyatına değer mi emin değilim 22-25 derece arası benim evim dedikleri gibi zıbınla giydirsem üşüyor ince pijama giydirsemde terledi ben pek düşündüğüm verimi alamadım
Oaoa Tsa yaa şu an ciddi bir fiyatı da var.İnsan üzülüyor öyle olunca ne alacağım ben yaa Asla üstüne örttürmüyor
Tsa Oaoa bilmiyorum çok memnun olan kişide var. Ama mesela şuan uyandı kontrol ediyorum vücudunu buz gibi
Pastaneusuluislakkek Tsa eğer söylediğiniz gibi göğsü sırtı sürekli soğuksa bu ya üşüdüğünü ya terleyip soğuduğunu gösterir. İkisi de hastalık davetçisidir