Erguvn İlk zamanlar gerçekten böyle oluyor. İlk çocuğa ihanet etmiş gibi bir düşünce, inanılmaz vicdan azabı hissi geliyor. Bende de olmuştu. Zamanla geçti. Özellikle ikinci çocuk biraz büyüyüp oynamaya başladıklarında iyi ki demeye başlıyorsun. Geçecek bu his. Hiç üzülmeyin, henüz çok yeni