Kızlar hamileliğim de de enfeksiyonum vardı ama öylr acı vs yoktu bir kaç kez sadece idrarımı yaparken sızlama olmuştu o kadar neyse şimdi bebeğim 5 aylık adetlerim çok yoğun olmaya başladı doğumdan sonra adetimin 3. Günü vajinamda bi ağrı oluştu tualete oturduğumda öyle bi ağrıyor ki sanki içimden bişey kopacak gibi hissediyorum 3 gündür böyle şimdi ağrı biraz azaldı kaşıntı başladı içi acayip kaşınıyor dayanamıyorum resmen adetim bittignde doktora gideceğim ama bunu yaşayan oldu mu nasıl bir yol izlediniz geçti mi yardımcı olursanız çok sevinirim