Hanımlar merhaba bebeğim 2 gün önce (pazartesi günü) rota aşısını oldu. Bebeğim 3 aylık.
Pazartesi akşamdan beri çocuk aşırı huzursuz durup durup bağırarak ağlamaya başlıyor. Kucağımızda iken inliyor. Bağırsak hareketleri çok fazla elimi karnına koyduğumda hissediyorum
Sürekli memede durmak istiyor sanırım ağrıdan dolayı.
İshali yok, dün sabah normal kaka yapmıştı. Doktor ateşi kontrol edin dedi ateşi çıkmıyor ama bebeğim acı çekiyor çaresiz kalıyorum
Bu belirtileri yaşayan var mı? Bebeği rahatlatmak için ne yapabilirim?