Köydeyiz kayınvalidemlerde kızlar bebeğim zaten ağlayan bebek burada da aşırı derecede ağlıyor dün ağlarken sesi kısılır gibi oldu güldüm öptüm sus hadi diye neyse sonra minnoşum uyudu akşam hafif bir öksürük oldu ama çok hafif gece ağlarken sesi kısık kısık çıktı Allah Allah dedim. Şuan yine bir kere öksürdü ve sesi kısık.
Doktora götürüp ilaç tedavisi mi başlayayım yoksa doğal tavsiyeniz var mı bebeğim 5 ay 15 günlük. Çok ilaç kullanmayı seven biri değilim minnoşa da vermesem mi acaba ses kısıklığı neden olur?
Bu arada öksürüğü çok olmadığı atıyorum 10 kez üzerinden 4 kez olduğu için doktora acaba götürsem mi diye düşünüyorum ve muhtemelen götüreceğim ama evde birşey yapabilir miyim ki🤦