Semaalya ben neredeyse 7 aydır kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim. İçeriği gayet iyi, sindirimi rahat. Yerli malı 😎 tek problemi tam anlamıyla çözünüp süt gibi olmuyor. Açıkçası o da benim işime geldi, çünkü biberondan şakır şakır akmadığı için meme reddi yaşamadık 😅😄