Pda olabilir mi ki benim oğlumda da çıktı. Çocuk doktoru suydu kçpcuk kardiyolojisine gittik kalbinin altında mı ne bir boşluk varmış. Doğumdan sonra bir hafta içinde kapanırmış ama kapanmamış. 3 gün yarım ölçek pedifen kullandık. Bir ay sonra bir daha gittik. Daralma bar ama kapanmamış. Ciddi bir hastalık değilmiş. Sadece operasyon geçirecekse öncesinde ve sonrasında antibiyotik almak zorunda. 2 yaşından sonra gelin dedi bir dahakine. Dediğim gibi korkulacak bir durum değil. Biz sünnet işini büyüdüğünde yaptırırız diye erteledik sırf bu hastalıktan bir şey olur ku ,antibiyotik için erken filan. Şimdi hasta olsunmecbur antibiyotik veriyorum