Tek dert “bebeğim kilolu olsun” olmuş. “Aç olduğu için ağlıyor” olmuş. Bebek sadece aç olduğu için ağlamaz! Hele mama verenler. Aman yarabbi 1-1,5 saatte bi mama verilir mi yazık günah. Ne kadar canı var ki yükleniyorlar. Çok acıyorum o yavrucaklara. En az 3 saat geçmesi lazım.
Bebek sadece aç olduğu için ağlamaz ya da emmek istemez;
gazı vardır
uykusu gelmiştir dalamıyordur
kulağı acımıştır
kakasını yapamamıştır
sizin kokunuza ihtiyacı vardır
Dişi çıkacaktır
bezi dolmuştur
saçı kaşınıyordur
zıbının içine saçınız girmiştir rahatsız ediyordur
Ortamın havasını beğenmemiştir
canı sıkkındır.
alerjisi vardır
çok yemekten bunalmıştır
idrar yolu enfeksiyonu olmuştur.
üşümüştür
sıcaktan bunalmıştır
vs vs
bir sürü neden olabilir. Her ağlaması açlıktan değil. Neden anlamıyor bazı anneler