babybabylove idrar yolu enfeksiyonu dan hastanede yatıyoruz geçen gün doktor yanimizdayken kucağımda hırıltı hissettim doktor dinlesi baktı yok bisu sonra geçti tekrar oldu başka doktor baktı oda normal dedi yok bisy dedi bazn hisssiyrm elim sirtindayken bile bazn yok normal diyorlar