Pogacalik hamur yogurmustum komşuma gittim sadece 4 saat geçti geldiğimde acımsı eksimki bı tat vardı hamurda pişince geçer dedim poğaça yaptim pogacanin kendi ekşimsi kokmuyor ama isirinca bı acılık tarzı bişey geliyor yense yinede zarar edermi napicm atmak istemiyorumda şansıma cokda güzel oldular başınıza geldimi hiç