Selamlar. Yaklaşık 1-2 ay önce emzirmeyi sonlandırdık. Bugün göğüsümü sıkınca hala süt geldiğini fark ettim. Kıvamı değişikti yağlı, kremsi gibiydi. Tadına baktım tuzluydu. Emzirirken şekerliyi. Emzirme sonlandırma da sütün tadının değişmesi normal mi?