İstanbul’da yaşıyoruz bebeğim 5 ay 23 günlük evimiz sıcak havalarda aman aman soğuk değil. Kendimiz kısa kol ile yatıp kalkıyoruz bebeğimde ipli çıtçıtlı zıbın ve üstüne uzun kollu body zıbın altınada rahat salaş bi pijama giydiriyorum üstünede ince nohut battaniye örtüyorum. Bazen yatağımda bazende beşiğinde yatırıyorum. Doğduğundan beri yer farketmeksizin çok terliyor. Değiştirmezsem üstünde kuruyup hasta olacak. Değiştirince çok kımıldayıp uykusundan uyanıyor 1-2 saat sonra uykuya geçiyor. Ne yapmalıyım doktor kontrolüne gittiğimde soracağım.