Aysnr11 Bebeğimin bacağına çay döküldü. İlk müdahaleler güzel yapıldı fakat yinede endişeleniyorum. Bu veya buna benzer bir durum yaşayan var mı? İz kalmaması için aldığınız önlemler, önerebilceğiniz bitkisel yağlar neler?
delirmeceler Aysnr11 2-3 derece yanık oldu oğlumda domuz yağı kremi kantaron kullandım düzenli şükür tek bir iz kalmadı
Merveio14 Aysnr11 geçmiş olsun Ablamın oğluda yanmıştı 🥺 doktor önerisi ile kantaron yağı kullandık ve büyüdükçe deriside büyüyecek izi kalmayacak demişti dediği gibi iz kalmadı korkmayın geçer inşallah
SareLinaM Aysnr11 sari kantoron yagi hic ama hic vakit kaybetmeden kullanin kesin çözüm Allah’n izniyle gecmis olsun