Kızlar merhaba
Bebeğim memeyi ilk güzelce emiyor sonra emip bırakıyor emip bırakıyor kendini geriye doğru atıyor ağlıyor. Elinle memeyi sıktığımda süt de geliyor
Biraz sonra aynı memeyi tekrar alıyor sakince
Meme reddi dedikleri böyle birşey mi ?
Nasıl aşarız bu durumu