O1Anne Kızlar ilk defa güzellik salonuna gidip söyle güzel bir bakım yapmak istiyorum ne yapabilirim fikirleri bekliyorum 😘
ikibebelianne O1Anne ben de durayım şurda. Yakın zamanda kendime böyleli bişey hediye etmek istiyorum 😂
Katun O1Anne önce güzel bir cilt bakımı. Pleeng maske vs. Ama lütfen güvenilir yer seçin malum korsan salon kaynıyor her yer. Üstüne de manikür pedikür. Yani ben bunları yaptırıyorum
AgentMom O1Anne ilk olarak güzel bir cilt bakımı, karbon peeling sonrası, manikür pedikür, lazere gitmediyseniz de komple ağda yaptır çık .
Katun O1Anne ya bu yapan kişiyede bağlı aslında. Öncesinde açmak için işlem uygularsa o yan etki yapabilir. Ben siyahtan kızıla kızıldan kestaneye döndürdüm mesela. Kuaförün açmak için kullandığı ürün mahvetmişti saçımı. Şuan daha yeni yeni toparlandı
AgentMom O1Anne benim bir paketim bitti bikini alt tarafında, kolun alt kısmında ve bacağımın üst kısmında belli belirsiz kaldı. Onu da kendi ekledi 6 seans paket verdi. 10 seans ta baya azaldı diyeyim.
AgentMom O1Anne bende aşırı kıllanma oldu. 2 oğlumda yoktu kızımda üst bacak göbek bel derken baya kıllandı. Sarışınım kıllar siyah siyah çıktı. Düzenli gidince azaldı.