Kızlar ben 17 haftalık hamileyim ve birden çeneme baskı yapan Bi ağrım olmaya başladı zaten tahmin ediyordum benim 20liklerin sıkıntılı olduğunu 4ü de gömülü doktora gittim ameliyatla aldırman lazım 6 aylık hamile olmadan çıkmaya çalışırken diğer dişe takılmış boşluk oluşmuş orasıda apse oluşturmuş dedi kendi doktoruma da sordum olabilirsin dedi ama aranızda böyle bir durum yaşayan var mı ne tavsiye edersşniz tecrübeşeriniz neler ameliyat ağrısını parol dindirebilir mi şuan bile kulağım boynum başım komple sağ tarafım aprısından ölüyorum antibiyotik kullanıyorum parol bazen kesiyo ağrıyı ama şuan kesmedi gece gece gittikçe yüzüm de şişmeye başladı