Ceka benim oğlumun da hafif ateşi var gibiydi 10 da yatırdım üçüncüye bağıra bağıra ağlayarak kalkıyor kızım da zor uyudu evde tekim ikisi aynı anda uyanmasın diye dua etmekten başka çarem yok şuan. Hiç bu açıdan bakmamıştım bu geceye ama inşallah kötü bişey olmaz