Dunyamoldun benim oğlum 2 yaşındaydı,önce gündüzleri vermemeye başladım bikac gün yani agriyodu tabi ki istiyordu ama mecburdum,bişey de yemiyodu. Sevdiği şeyleri meyve şu bu vermeye çalışıyodum gece de uykulu haliyle bikac gece emzirdim ondan sonra gece de bıraktım bi salıncak vardı evde oturaklı olanlardan gece kalkıp ağlayınca orda salliyodum meme yok vs uyutuyodum su iciriyodum öyle böyle bıraktı çok şükür. Ama o salıncak çok işime yaramisti durmayinca orda sallanıp uyuyodu çünkü