Araldoram Meralll1 Bir problem olacağını düşünmüyorum ama yinede içiniz rahat etsin sorunuz doktorunuza bizim de ilk aşamada sulanıyordu sonra gözyaşı şeklinde akmaya başladı
Meralll1 Fatos53 irmik meyve yoğurt nasıl yapıyorsunuz acaba , valla ben de dün 9 da uyuttum ama geri uyanıyor geceye kadar uyumuyor , acaba sabah erken kalkmak ile mi alakalı bu durum bizim gece uykusuna geçiş on iki ya
Fatos53 Meralll1 Bebek kendj uykusunu seçer. Hiç bir zaman onu zorla uyutmadim ve gündüz uykusunu ne kdr iyi alırsa gece de iyi uyur. Kesinlikle zorla uyutmayin. Aman yorayim biraz yorulsun da uykusu gelsin kafasına hiç girmeyin. Zamanla uykulari duzelicek. Hep inançlı olun. Onun dışında. Bir yemek kaşığı bebek irmiği ve bir çay bardağı su ile pişiriyorum. Cam rendede herhangi bir meyve elma armut olabilir eziyorum. Pisirdiklerimi karıştırıyorum üzerine yoğurt koyuyorum ve varsa yarım ceviz cam rendede eziyorum.
Royalmeg Meralll1 dogdugundan beri aksam rutin yaptik. Dus masaj beslenme ninni. Bazen sasiyor tabi 10 oluyo bazen 8de ama cogunluk 9
Anneoldumm_ Meralll1 göz yaşı oluyor elbette ama sürekli değil çok aşırı ağlarsa. Gece uykusunda saat 7-8 gibi olunca kitap okuyup üzerini değiştirip anne sütü alıyor emziriyorum ve uyuyor uyansa bile onunla oyun oynamak yerine yine emzirilen uyutuyorum. Ya da emziği var sadece uykuya geçerken kullanıyorum.6. Ay atağı diye bir şey var mı bilmiyorum ama 3 gün oldu beni çok yoruyor uykuya dalmak istemiyor yemek yemek istemiyor emmek istemiyor. Aşı da çok şükür ateş yapmadı
Esmaerol Meralll1 ilk ay tadimlarla geçiyor birde 3 gün kuralı var zaten ben yoğurt sebze en son meyve şeklinde gtmstm snrasnda brbrbiyle karstrarak yedrmeyi denedm yvas yvas çorba yemek seklnde yedrmeye basladm ezip veryorum yemkleri de
Meralll1 Araldoram merhaba tekrar birşey sormak istiyorum püre şeklinde olursa daha kolay pütürlü yemez pütürlü alışsın diyorlar , yarın tam 6 aylık olacak sıkıca devam etmek istiyorum pütürlü nasıl oluyor meyve ve sebzede bahsedebilir misiniz 🥰
Araldoram Meralll1 merhabar örneğin muhallebisine muz ilave edeceksem muzu çatalla eziyorum tanecikler çok büyük değil çok küçük de değil fazla ezmiyorum .İlk başta öğürmeye başlamıştı benim bebeğim ama sonra alışmıştı yaptığım çorbaları blendrden geçiriyor isem çok çektirmiyorum
Araldoram Meralll1 evet ben rahat ezilen besinleri genelde çatalla eziyorum patates kabak havuç ama pirinç felan içine katınca mutlaka blendrden geçiriyorum korkmayın azar azar verin çabuk alışacaktır biz şuan 6 aylık olduk pütürlü veriyorum artık ağzının içinde gezdirip yiyor dr sorduğumda yavaş yavaş çiğneme refleksini geliştirmeye çalışıyor demişti